Ny bruger?

Første gang du besøger selvbetjeningen (e-portalen), skal du oprettes som bruger.

Brugeroprettelsen sker ved at trykke på “Selvbetjening” og herefter trykke på “Log ind med NemId” – du skal logge ind med NemId første gang.

  • Under “mine data” skal du udfylde en række oplysninger om dig selv. Det er vigtigt, at du udfylder e-mail feltet med en gyldig mailadresse, da vi bruger denne til at sende et aktiveringslink og senere til at give dig besked, når der er svar på e-portalen.
  • Tryk herefter på “opret ny bruger”.
  • Du modtager kort efter en mail fra “noreply@besoeglaegen.dk” med et aktiveringslink. Luk venligst den nuværende side af selvbetjeningen ned, inden du åbner din mail.
  • Tryk på aktiveringslinket i mailen, hvorved et nyt vindue vil åbne sig, og du vil her kunne se, at din bruger er vellykket aktiveret.

Du kan nu logge ind på e-portalen med dit CPR-nummer samt din adgangskode (det du netop har oprettet, da du registrerede dig som bruger). Du kan alternativt logge ind med NemId.

Hvis du har glemt adgangskoden til e-portalen, kan du kun få en ny kode ved kontakt til lægehuset.

 

Oprettelse af børn:

Det kræver i øjeblikket kontakt til klinikken for oprettelse af børn.